LiveZilla Live Chat Software

İhracat’ta Pazar Alanları Belirleme Süreci Nasıl İlerler?

İhracat'ta Pazar Alanları Belirleme Süreci Nasıl İlerler?
  • 24
    Ara

İhracat’ta Pazar Alanları Belirleme Süreci Nasıl İlerler?

Firmaların önceliği kendilerini incelemek olmalıdır. Bu noktada ihracata hazır olup olmadıklarını belirlemek önem taşımaktadır. Ardından;
-Hedef Müşteri Profili Oluşturulmalıdır, (üretici, acenta, nihayi kullanıcı …)
-Pazar Rekabet Analizi YapılmaLıdır, ( Rakiplerin karlılığı, kullandıklar araçlar…)
-Pazara Yönelik Ürün Özellikleri Belirlenmelidir, (Paketleme, ürün avantajları, kalite…)
-Üretim Analizi Yapılmalıdır, ( Talep edilen miktarlar, gereken belgeler, üretim süreleri…)
-Fiyatlandırma Yapılmalıdır, ( Gümrük vergileri, pazara girişte kullanılacak fiyat stratejisi…)
-Satış ve Tanıtım Stratejileri Belirlenmelidir, (Garanti koşulları, reklama araçları,
-Nakliye,
-Devlet Teşvikleri Araştırılmalı,
-Uluslararası Yasalar ve Vergilerle İlgili Çalışmalar Yapılmalıdır.

Yorum Kapalı.