LiveZilla Live Chat Software

Üretici Firmaların Dış Pazarlarda Ürünlerini Pazarlama Yöntemleri

Üretici Firmaların Dış Pazarlarda Ürünlerini Pazarlama Yöntemleri
  • 24
    Ara

Üretici Firmaların Dış Pazarlarda Ürünlerini Pazarlama Yöntemleri

Üretici firmaların, ilgili pazarları ve bu pazarlarda satışa sunacakları ürünlerini belirlemelidirler.
Çalışmaları yaparken, pazar alanındaki rakiplerinin de çalışma şekillerini analiz etmelidirler. Yapılan çalışmalar sonucunda artık, distribütör, acente veya doğrudan pazarlama şekillerinden birini seçebilirler.
Günümüzde üreticiler daha ileri giderek üretim tesislerinin bir kısmını ilgili ülkede kurmakta, gümrük ve nakliye maliyetlerini azaltıp, önlerine çıkabilecek gözetim ve denetimleri aşma yönünde de adımlar atmaktadır.

Yorum Kapalı.